Thursday, August 5, 2010

Jika Lihat Kekasih Yang Utama

Saya suka lihat jari c'wek saya...
Cantik betul... Sungguh!
Sampai takut bila ingin pegang...
Bukan takut patah...
Tapi takut nanti jari tag bisa menolong
Di suatu hari yang di depan Tuhan. 
 
Saya suka liat rambut cewek saya...
Cantik betol... Sungguh!
Sebab tu saya belikan kerudung...
Bukan sebab jeles orang lain lihat....
Tapi takut nanti terbakar oleh api neraka

Saya suka lihat body cewek saya...
Cantik betul... Sungguh!
Sebab tu saya belikan dia telekong
Supaya semasa dia jumpa dengan Kekasih dia Yang Utama
Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya.
Saya pun numpang dapat pahala. he he...

Saya sedih jika lihat cewek saya.
Tak mau makan karna rindu buat saya.
Saya pun seperti itu juga,
Adamasalah yang sama..
Dia tanya apa ubatnya?
Saya pun beri dia Qur'an untuk penenang jiwa...
Semoga lebih cintakan Nya dari saya...

Saya sedih jika lihat cewek saya
Selalu pesan macam-macam kepada saya bila saya bepergian...
"Makan, minum, drive baik baik, bang..
Nanti abng sakit saya susah hati bla bla bla bla" katanya...
Tapi bila lihat film sama-sama, lupa maghrib isya gitu..
Dia tak berucap satu kata pun
Berdosa saya dibuatnya....

Kesimpulannya saya memang sayang dia...http://www.emocutez.com
Pengenya ketemu dia selalu
Yang selalu ada di sampingnya.
Di dunia dan akhirat terutamanya,
Janji akan berbagi syurga sama-sama...
Bahagia selamanya...

Semoga kami saling mengingati,
Tuk menanggung dosa sendiri
Semoga kami menginsafi diri...
Ya Allah ampunkanlah kami....
Semoga kami dapat bersama selamanya nanti...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 komentar : on " Jika Lihat Kekasih Yang Utama "

Post a Comment